Nejpopulárnější hudební televizí byla i v minulém roce Retro Music TV
Podle dat, které médiím zaslalo zastupitelství Media Club, byla stanice RETRO Music Television v roce 2022 opět jedničkou mezi hudebními televizemi. Dosáhla významných podílů na publiku v cílové skupině diváků 15-69 let, která je obchodně klíčová pro televizní skupinu Prima a stanice sdružené v zastupitelství Media Club.
Celoplošná hudební televize RETRO Music Television dosáhla v roce 2022 největšího podílu na trhu z měřených hudebních kanálů v České republice, a to 29,73 % v cílové skupině 15–69 let. Obliba této televizní stanice kontinuálně roste posledních pět let. Největší oblibě se RETRO Music Television těší u diváků z Prahy, což dokazuje její podíl na trhu hudebních stanic – v tomto kraji podle share vede v cílové skupině 15–69 let s bezkonkurenčními procenty 65,15 % mezi čistě hudebními stanicemi.Za loňský rok v hlavním městě dosáhl průměrný share kanálu 1,40 % v celodenním vysílání v totožné cílové skupině. Na první příčce mezi hudebními stanicemi byla stanice i celostátně, v loňském roce byl její průměrný share 0,28 % u CS 15–69 let v celém dnu.
Spolumajitel a generální ředitel televize Retro Tomáš Fuxa pro letošní rok avizuje obohacení informačního panelu, který je už delší dobu vidět u všech videoklipů, tedy nejen u těch, které jsou ve starším obrazovém formátu.
„Jak naši diváci dobře vědí, originál je jen jeden. Pro tento rok jim navíc mohu slíbit další vylepšení informací ve vysílání, takže se mají rozhodně na co těšit,“ uvedl ředitel stanice Tomáš Fuxa.
Zdrojem dat o sledovanosti je elektronické měření v režii sdružení ATO a agentury Nielsen Admosphere. Poslední aktualizace zmíněných dat proběhla ke dni 6. ledna 2023.
Celoplošná hudební televize RETRO Music Television dosáhla v roce 2022 největšího podílu na trhu z měřených hudebních kanálů v České republice, a to 29,73 % v cílové skupině 15–69 let. Obliba této televizní stanice kontinuálně roste posledních pět let. Největší oblibě se RETRO Music Television těší u diváků z Prahy.