Levný obsah v prémiové platformě nefunguje. Amazon zruší sportovní debaty
Amazon po necelém roce od uvedení těchto formátů zjistil, že diváci je prakticky ignorují. Průměrný divák nepotřebuje v rámci streamingové platformy sledovat živé sportovní debaty. Raději si je pustí ve zvukové podobě v rádiu. Má k tomu mnoho regionálních klubových rozhlasových stanic na středních vlnách nebo v digitálním pásmu. Tyto stanice jsou dostupné úplně zadarmo. Pokud je někdo ochotný za sportovní publicistiku platit, může využít placené rádio SiriusXM, které funguje přes satelit nebo přes internet.
Vedení Amazonu věřilo, že sportovní streaming může přilákat desítky milionů nových diváků, a že tato platforma může postupně konkurovat gigantům jako jsou Netflix nebo Disney+. Ukázalo se však, že sport je lákavý výhradně v té nejdražší podobě. Musí jít o ty nejatraktivnější zápasy hrané živě. Amazon má zatím v této oblasti velké rezervy. Svým klientům exkluzivně nabízí pouze produkt NFL Thursday Night Football, tedy jeden zápas týdně. A za tento jeden exkluzivní zápas platí přes 1 miliardu dolarů za rok!
Debaty o sportech tedy nejsou vhodné do placené streamingové platformy. Jejich produkce je sice velmi levná, ale diváci jsou naučeni si vybírat. Levný obsah je v prémiové platformě jednoduše nezajímá.
Vedení Amazonu věřilo, že sportovní streaming může přilákat desítky milionů nových diváků, a že tato platforma může postupně konkurovat gigantům jako jsou Netflix nebo Disney+. Ukázalo se však, že sport je lákavý výhradně v té nejdražší podobě. Musí jít o ty nejatraktivnější zápasy hrané živě.