Kanály FTV Prima zůstanou v O2. Obě strany se dohodly na pokračování spolupráce
Skupina Prima se dohodla na nových podmínkách spolupráce se společností O2 Czech Republic. Uživatelé služby O2 TV mohou nadále sledovat všechny pořady na osmi dosavadních kanálech společnosti FTV Prima. Zanedlouho dojde k zařazení i zatím posledního programu z portfolia komerční dvojky, kanálu Prima SHOW.
Obě strany dosáhly vzájemné dohody, kterou ve společném prohlášení potvrdily i veřejně. V nejbližších měsících zůstává dořešit problém přetáčení reklam. Komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek v tiskové zprávě potvrdil, že zpětné zhlédnutí bude prozatím fungovat bez omezení.
„Naším cílem vždy byli a budou spokojení diváci. Proto jsme rádi, že se nám podařilo domluvit na nových podmínkách spolupráce se společností O2 Czech Republic, a to zpětně s platností od 1. ledna 2022. Diváci tak mohou v O2 TV nadále sledovat oblíbené pořady skupiny Prima – nejen v živém vysílání, ale také zpětně ze záznamu,“ uvádí Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.
„Díky oboustranné dohodě budou moci naši zákazníci i nadále sledovat v rámci O2 TV všechny kanály Skupiny Prima. Tím to pro nás ale zdaleka nekončí, je to jen začátek. V následujících měsících nás totiž čeká nelehký úkol – do 1. června budeme připravovat nové, skutečně funkční řešení sledování reklamních bloků v rámci zpětného zhlédnutí,“ dodal komerční ředitel O2 Czech Republic Richard Siebenstich.
Televize Prima v úterý večer oznámila, že i po 1. březnu umožní neomezené zpětné zhlédnutí a přetáčení reklam u všech operátorů placené televize. K nasazení určitého technického řešení by tak mělo dojít nejdříve za tři měsíce.
Ve středu se na toto téma uskutečnil Kulatý stůl pořádaný Hospodářskou komorou ČR, kde se zástupci operátorů a zástupci televizí shodli, že budou hledat vhodné technické řešení, aby došlo k zachování diváků sledujících reklamu, ale aby zároveň neutrpěla kvalita nejžádanějších služeb internetové televize, mezi něž patří i pohodlné zpětné zhlédnutí a přetáčení obsahu.
Na webu TVKOMPAS.cz jsme z této akce přinesli podrobnou reportáž.
Reportáž: Kulatý stůl k přetáčení reklamy – pay tv operátoři hledali společné řešení. Přinášíme podrobný rozbor debaty