HBO Max od června sníží cenu, ale zavede reklamu
Představitelé skupiny AT&T a Warner Media nyní vidí cestu v levnějším předplatném za necelých 10 dolarů, které bude zčásti dotováno příjmem z reklamy. Zároveň však ujišťují potenciální předplatitele, že reklama bude zařazována velmi citlivě s tím, že půjde o nejnižší objemy reklamy, jaké jsou v oblasti streamingu běžné.
Zařazení reklam se však může ukázat jako velmi kontraproduktivní krok vzhledem k tomu, že cena měsíčního předplatného „poháněného reklamou“ bude i nadále relativně vysoká. Klient HBO Max tedy zaplatí necelých 10 dolarů za prémiový obsah, ovšem bude muset strpět reklamní sdělení u vybraných pořadů.
Vedoucí představitelé HBO však na prezentaci ujistili novináře, že reklama se nebude vůbec zobrazovat v prémiových filmech a seriálech z původní produkce HBO. Bude zařazována jen do pořadů jiných značek ve vlastnictví WarnerMedia. Pokud tedy máte zájem výlučně o prémiovou původní produkci HBO, budete si ji moct vychutnat už za 10 dolarů měsíčně bez reklam.
Psali jsme: Kdy bude HBO Max v ČR? Expanzi momentálně brání platné licenční dohody
Další informace: Nová videoslužba HBO Max nespoléhá jen na algoritmy. Filmy a seriály doporučují skuteční lidé