Dvě třetiny amerických uživatelů zrušili alespoň jedno předplatné streamingové služby
Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný.
Agentura Blue Label Labs přišla s průzkumem, který zjišťoval míru opuštění placených streamingových služeb a vztah diváků k možnému nižšímu předplatnému streamingu s reklamou. Výsledky jsou velmi zajímavé. Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Přibližně 37 procent lidí zároveň přiznává, že zrušili určitou službu kvůli tomu, že ji dostatečně nevyužívali. Podle různých průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví.Rovněž nepřekvapí, že nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný. Přibližně 8 procent lidí zrušilo předplatné Netflixu nebo Disney+.
Pokud jde o reklamu výměnou za úsporu, přibližně polovina diváků si umí představit toleranci reklamy, když by to znamenalo, že budou za streaming platit méně. Zhruba 40 procent diváků však nemá zájem platit za prémiový streaming s reklamou. Dobrou zprávou pro provozovatele je alespoň to, že 20 procent diváků je ochotných si připlatit za odstranění reklam.
Podrobněji se budeme závěrům tohoto průzkumu věnovat v samostatné analýze příští týden. Další zajímavé analýzy si můžete přečíst v naší exkluzivní sekci Svět streamingu.
Podle průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video.
Doporučená analýza: Proč jsou seriály na streamingových platformách atraktivnější než v televizi?