Dohody s operátory pomohou streamingovým platformám k růstu balíčků s reklamou

Streamingové aplikace v chytré televizi. Photo credit: yousafbhutta, fotobanka Pixabay.com
Manažeři globálních platforem tlačí pay-tv operátory do toho, aby svým platícím klientům nabízeli reklamní balíčky i v rámci standardního předplatného, když jde o přidaný benefit. Klienti placené televize totiž běžně mají přístup k streamingovým platformám jako bonus k příplatkovému filmovému balíčku. Zatímco doposud jako bonus získávali prémiový streaming filmů a seriálů bez reklam, nově se budou muset spokojit se základním balíčkem s reklamami.
Podobný trend zatím do České republiky a na Slovensko naštěstí nedorazil. Naši operátoři obvykle poskytují svým klientům plnohodnotné balíčky streamingových služeb bez reklam, pokud jde o benefit k placené televizi. Německý operátor SKY Deutschland však už začal své klienty migrovat k levnějším balíčkům služby Paramount+, kterou mají němečtí diváci zahrnutu v ceně placeného programu Sky Cinema.
Německý operátor sice tvrdí, že časem chce svým klientům znovu nabídnout i možnost prémiového streamingu bez reklam, a bez dalších příplatků. Zatím to však není možné kvůli tomu, jak služba Paramount+ nastavila své podmínky pro partnerské operátory.