Diváci dávají najevo nespokojenost s roztříštěností nabídky streamingových služeb
Streamingové služby v různých zemích mají různou míru objemu populárního obsahu. Pokud máte určitý oblíbený seriál, je dost možné, že v různých službách naleznete pouze jen určité epizody, a nikoliv všechny série. Projevuje se to u velmi žádaných titulů, například u sitcomu The Office nebo u South Parku.
Fragmentace obsahu v rámci různých online platforem si postupně vybírá svou daň, zvláště ve spojitosti s rostoucími náklady. Průzkumy v různých západních zemích postupně odhalují nespokojenost diváků s nutností platit více předplatných kvůli sledování celé nabídky související s jedním filmem, seriálem nebo sportovním obsahem. Posledně se tato nespokojenost projevila v Německu kvůli nejvyšší fotbalové soutěži. Pokud chce divák vidět zápasy Bundesligy podle své vlastní volby, musí si zaplatit předplatné platformy Sky a zároveň služby DAZN.Kombinace obou služeb je vyjde minimálně na 75 euro měsíčně, ovšem může to být i výrazně více, jelikož uvedená hodnota zahrnuje pouze cenu sportovních balíčků při roční platbě předem. A právě na tento fakt upozorňují fotbaloví fanoušci v průzkumech, pokud se je na to průzkumníci zeptají.
Problém více předplatných se ale zdaleka netýká jen sportu. Streamingové služby v různých zemích mají různou míru objemu populárního obsahu. Pokud máte určitý oblíbený seriál, je dost možné, že v různých službách naleznete pouze jen určité epizody, a nikoliv všechny série. Projevuje se to u velmi žádaných titulů, například u sitcomu The Office nebo u South Parku. Pokud byste například v Americe chtěli mít k dispozici úplně všechny epizody zmíněných seriálů, budete potřebovat předplatné minimálně tří různých streamingových služeb.
Ještě před 5 lety přitom bývalo běžné, že streamingové služby nabízely všechny díly určitého seriálu pohromadě, zvláště když šlo o archivní titul. Nyní se však práva k jednotlivým seriálům prodávají po částech. Někdy se tedy stane, že jedna streamingová služba nabídne první dvě série, další služba nabídne zbylé archivní série, a úplně nejnovější sezóna se objeví ještě u třetího hráče. Díky tomu mohou tři různí konkurenti lákat diváky na stejný titul, i když jde o různá období.
Jedna streamingová služba nabídne první dvě série, další služba nabídne zbylé archivní série, a úplně nejnovější sezóna se objeví ještě u třetího hráče. Díky tomu mohou tři různí konkurenti lákat diváky na stejný titul, i když jde o různá období.