Disney+ se potýká s technickými problémy
Globální start streamingové platformy Disney+ v USA a Kanadě se neobešel bez potíží. Řada uživatelů si stěžovala na úplnou nedostupnost služby nebo nemožnost se do ní přihlásit. Podle webu Downdetector.com, který monitoruje dostupnost on-line služeb, se v posledních 24 hodinách objevilo více než 10 tisíc problémových hlášení. 52 procent uživatelů si stěžuje na nedostupnost nebo nefunkčnost video streamingu a zhruba 47 procent stížností se týká problémů s přihlášením.
Většina uživatelů platformy Disney+ si může službu bezplatně vyzkoušet. Provozovatel ji v posledních měsících ladil na publiku v Nizozemsku, předpokládá se tedy, že zátěžové testy má za sebou. Zástupci služby uvedli, že zájem o Disney+ předčil nejvyšší očekávání, což je marketingově vděčný způsob, jak vysvětlit technické problémy. Pamatuji si, že zhruba před 15 lety si jedna z internetových bank dokonce předem objednala rozhlasovou reklamní kampaň, kde se klientům omlouvala za možnou nedostupnost služby.
Disney+ je dnes v jiné situaci a „žehlící kampaň“ zatím nepotřebuje, stačí mu efektivní komunikace v online médiích a na sociálních sítích. Bude však muset zapracovat na tom, aby mu služba fungovala stabilně a bez problémů. To bude ta nejtěžší úloha vzhledem ke globálním ambicím.
Další informace: Streamingová služba Disney+ spouští ostrý provoz, v Evropě až od dubna