Discovery+ koncem měsíce překročí 12 milionů předplatitelů
Platforma discovery+ nabízí obsah od všech značek ve vlastnictví této mediální skupiny, včetně sportovního obsahu Eurosportu. Díky tomu může Discovery zhodnotit celé své portfolio prostřednictvím přímých plateb od diváků. To umožňuje snížit závislost na operátorech placené televize. Ti měli v posledních letech problém s neustále rostoucími (cenovými) požadavky Discovery.
K tématu: Operátoři v několika zemích vyřadili programy skupiny Discovery
Kvůli poplatkům došlo před několika lety ke krátkodobému vyřazení programů této skupiny ve Skandinávii. Významná bouře se však strhla loni, kdy Discovery skončila u většiny značek skupiny M7 Group/Canal+ Luxembourg.
Letos došlo k vyřazení Discovery u některých dalších operátorů ve střední a východní Evropě, kteří jsou rovněž napojeni na M7. Ve všech případech byly hlavním problémem peníze, resp. poměr ceny k nabízenému obsahu. Discovery totiž po operátorech požaduje i šíření svých méně atraktivních značek, přičemž operátoři mají primárně zájem o dokumentární kanály Discovery, Animal Planet a samozřejmě o Eurosporty.
Platforma discovery+ nabízí obsah od všech značek ve vlastnictví této mediální skupiny, včetně sportovního obsahu Eurosportu. Díky tomu může Discovery zhodnotit celé své portfolio prostřednictvím přímých plateb od diváků.