Discovery+ ani HBO Max zatím jako samostatné značky neskončí, jen omezí expanzi
Vznik nové značky mohl přinést největší benefity divákům v Evropě. Zde by kromě Discovery+ a HBO MAX totiž došlo ještě k integraci sportovního obsahu pod hlavičkou Eurosportu, který stále ještě funguje samostatně. Nyní to vypadá tak, že si na službu těchto rozměrů budeme muset ještě chvíli počkat.
Streamingové platformy Discovery+ a HBO Max by měly pokračovat i v dalším období na trzích, kde aktuálně působí. Vedení spojené skupiny Warner Bros. Discovery přehodnotilo původní plány ohledně cíleného sloučení obou platforem do jedné „megaslužby“, které by mohla konkurovat globální dvojici Netflix a Disney+. Realita vysoce konkurenčního globálního trhu však přinutila nejvyšší manažery obou původních skupin, aby se zamysleli nad další budoucností již existujících značek, a ponechali je i nadále v provozu.Dlouho se spekulovalo o tom, že skupina Warner Bros. Discovery přijde s novou streamingovou službou, která by nahradila značky Discovery+ a HBO MAX, a vytvořila by jednu společnou platformu s tím nejlepším obsahem z obou stran. K tomuto kroku však ve střednědobém horizontu nedojde. Manažeři se totiž obávají přechodného odlivu klientů především od služby HBO MAX, kterou si momentálně platí přibližně 20 milionů klientů.
Pokud by vedení skupiny WBD nutilo platící diváky k přechodu na úplně novou službu, hrozilo by, že část lidí své předplatné jednoduše zruší, jelikož jim nebude nová nabídka dostatečně vyhovovat. U nové značky se totiž očekává alespoň určité mírné zdražení vzhledem k tomu, že nová služba nabídne divákům výrazně vyšší počet titulů díky obsahovému sloučení dvou různých služeb.
S tím samozřejmě souvisí fakt, že obě služby budou expandovat na nové trhy jen velmi pomalu. Pokud by vznikla společná nová značka, ta by se prakticky hned rozšířila na všechny trhy, kde dnes působí alespoň jedna ze dvou původních služeb.
Mimochodem, vznik nové značky mohl přinést největší benefity divákům v Evropě. Zde by kromě Discovery+ a HBO MAX totiž došlo ještě k integraci sportovního obsahu pod hlavičkou Eurosportu, který stále ještě funguje samostatně. Nyní to vypadá tak, že si na službu těchto rozměrů budeme muset ještě chvíli počkat.
I přes oddálení nástupu nové značky se diváci původních služeb mohou těšit na nový obsah. Některé tituly se totiž budou objevovat v obou službách. Část obsahu Discovery+ a HBO MAX tak bude společná.
Zajímavost: Reklamy v rámci streamingu jsou výrazně přijatelnější než v běžné televizi
Svět streamingu: Proč jsou seriály na streamingových platformách atraktivnější než v televizi?