DAZN se nevzdává expanze do 200 zemí. Letos to však zřejmě nestihne
DAZN by měla do očekávané expanze vložit stovky milionů dolarů. Společnost chce získat zdroje různými způsoby, celkem usiluje až o 1 miliardu dolarů. Ještě v průběhu května se v britských médiích objevila zpráva, že majitel skupiny hledá pro svůj podnik nového investora, který by zajistil další financování aktivit skupiny.
Vzhledem k aktuální situaci kolem koronaviru byla v průběhu roku přerušena většina sportovních soutěží. Přitom pravidelné měsíční platby za sport jsou hlavním motorem byznysu značky DAZN. V tomto období však nemusí být k dispozici dostatek atraktivního sportovního obsahu. V důsledku toho část klientů v průběhu posledních měsíců volila možnost přerušení předplatného. Poskytovatel streamingové platformy zároveň hledal možnosti, jak odložit platby za sportovní práva u soutěží, které se v letošním roce přerušily nebo nedohrály do konce.
Značka DAZN je v komunitě sportovních fanoušků vnímána jako „sportovní Netflix“. Právě závislost na sportovních utkáních jí však paradoxně může škodit. Na rozdíl od Netflixu, který má k dispozici ohromnou knihovnu zajímavých pořadů, je DAZN závislá výhradně na atraktivním živém sportu. Investice do sportovních práv však patří k nejdražším položkám na mediálním trhu.
DAZN prozatím působí v 9 zemích a liší se zprávy ohledně její další expanze. Zatímco původně se její dostupnost měla rozšířit do nových zemí už ve druhé polovině července, na webové stránce DAZN.com zatím stále svítí jen oznam o plánované expanzi, která by měla proběhnout ještě letos.