Až čtvrtina amerických domácností zaplatí přes 100 dolarů měsíčně za streamingové služby

Online streaming, VOD a OTT aplikace. Ilustrační foto Pixabay.com
Za těchto okolností se nelze divit, že největší mediální skupiny stále pokládají prémiový streaming za velmi lukrativní způsob podnikání. S výjimkou Netflixu a nově i platformy Disney+ s hulu je však většina streamingových platforem stále ve výrazných ztrátách.
Navzdory očekáváním na americkém trhu totiž není prostor pro desítky různých konkurenčních platforem. Většina analytiků sice vnímá na tomto trhu obrovský potenciál, ovšem ekonomické výsledky většiny hráčů podnikajících v oblasti placeného prémiového streamingu nejsou příliš pozitivní.
Globální trh je sice výrazně lukrativnější, ovšem globální hráči mají na různých trzích silnou místní konkurenci, a je pro ně velmi náročné se prosadit. Typickým příkladem je i český trh, kde lokální služba Voyo/Oneplay je výrazně silnější než globálně působící platformy Netflix, Disney+ nebo SkyShowtime.