Americký kanál Showtime končí jako samostatná značka. Dostane zvláštní název
Pokud jste příznivcem tradičního lineárního televizního vysílání, zcela jistě vnímáte i různé televizní značky. Některé jsou na trhu jen krátce, jiné mají dlouhou tradici. K těm tradičnějším se v Severní Americe zcela jistě řadí i prémiový kanál Showtime, jenž vysílá už 47 let. I přesto se mateřská skupina Paramount rozhodla tento program přejmenovat, a ukončit provoz streamingové služby pod značkou Showtime. Nový název je však poměrně krkolomný. Televize Showtime se totiž bude od 8. ledna jmenovat Paramount+ with Showtime.
Změna názvu má podpořit značku globální streamingové platformy Paramount+ a zvýraznit fakt, že obsah této platformy lze nově sledovat i v tradičním lineárním vysílání, právě prostřednictvím televizního kanálu Showtime. Nový název, který kombinuje značky obou služeb, však bude pro diváky špatně zapamatovatelný. Zajímavé přitom je, že televizní skupina Showtime celkem vysílá až 8 různých stanic pod touto značkou. Rozšíření o značku Paramount+ tak může být velmi komplikované, a pro některé diváky matoucí.
Ve světě značek však platí, že konzument si nakonec zvykne prakticky na cokoliv. Značka Showtime tak zůstane alespoň v určité formě přítomna na trhu, a bude i nadále symbolizovat původní tvorbu tohoto programu. Samostatná streamingová platforma Showtime však zanikne, a její obsah bude dostupný již jen v platformě Paramount+.
Zajímavé je, že značka Showtime zůstane ve světě streamingu přítomna alespoň v globální streamingové službě SkyShowtime, která působí i na českém a slovenském trhu.
Značka Showtime zůstane alespoň v určité formě přítomna na trhu, a bude i nadále symbolizovat původní tvorbu tohoto programu. Samostatná streamingová platforma Showtime však zanikne, a její obsah bude dostupný již jen v platformě Paramount+.