AMC u Novy nevydrželo ani rok a vrací se k Atmedia
Díky nově nastolené spolupráci může balíček stanic Atmedia dosahovat v souhrnu až 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých a teoreticky až 5% podílu na sledovanosti u dětí.
Spolupráce AMC s obchodním oddělením Novy však dlouho nevydržela, končí už po necelém roce. Podle informací TVKOMPAS.cz byla jedním z důvodů ukončení spolupráce i „nefungující chemie“ mezi oběma stranami.
Všechny lokální stanice AMC pro ČR a SR budou zařazeny do základních obchodních balíčků s názvy atmax a atchoice. Dětský Minimax rozšíří balíček atkids a stanice Sport1, Sport2, Spektrum, Film+ obohatí balíček atadults.
Vlastník programů AMC původně od Atmedia odešel. Vyčlenění těchto programů z portfolia přineslo propad podílu zmíněného zastupitelství zhruba o čtvrtinu. Největší mírou k výkonu skupiny Atmedia přispívají televize Šlágr a JOJ Family.
Spolupráce AMC s obchodním oddělením Novy však dlouho nevydržela, končí už po necelém roce. Pro Novu nebyl podíl stanic AMC tak zásadní. Podle informací TVKOMPAS.cz byla jedním z důvodů ukončení spolupráce i „nefungující chemie“ mezi oběma stranami. Atmedia jako menší společnost může skupině AMC v něčem poskytnout lepší servis. Novou dohodu obou stran lze touto optikou hodnotit jako „sňatek z rozumu“.
TIP: Tematická příloha webu TVKOMPAS.cz: Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě