AMC na domovském trhu prochází reorganizací, zaměří se na streaming
AMC je známá díky své zajímavé původní produkci, kterou uvádí na své vlajkové stanici. Premiéry vybraných původních seriálů lze sledovat globálně ve stejnou dobu ve všech zemích, kde tato značka působí. Vedení AMC v čele s ředitelem Joshem Saplinem však vnímá nutnost postupné adaptace směrem k placenému online streamingu. Ten může být z hlediska příjmů zajímavější, než jsou poplatky od operátorů placené televize.
Zvláště v USA lze postupně sledovat trend „stěhování diváků“ od tradičních placených platforem do světa streamovaného videa. AMC je sice tradiční televizní skupinou, která zatím funguje primárně díky poplatkům od operátorů, chce však přizpůsobit svůj byznys model tak, aby mohla větší porci peněz získat přímo od diváků. Součástí plánované reorganizace je i zrušení přibližně 10 procent pracovních míst na pracovištích AMC v USA.
Skupina AMC Networks International působí i v České republice a na Slovensku v rámci divize AMC NI Central and Northern Europe. Vedle hlavního programu lze u nás sledovat i další programy, které tato značka získala akvizicí od Liberty Global. Jde například o filmový kanál Film+, sportovní programy Sport 1 a Sport 2, dokumentární stanice Spektrum a Spektrum Home případně CBS Reality.
Nejen v USA lze postupně sledovat trend „stěhování diváků“ od tradičních placených platforem do světa streamovaného videa. AMC je sice tradiční televizní skupinou, která zatím funguje primárně díky poplatkům od operátorů, chce však přizpůsobit svůj byznys model tak, aby mohla větší porci peněz získat přímo od diváků.