Akční slevu 30 procent na služby operátora Telly lze využít jen do konce srpna
Televizní operátor Telly ukončí úspěšnou prodejní kampaň s posledním srpnovým dnem. V kampani, která odstartovala v červnu, připravil pro nové zákazníky výraznou slevu na programové balíčky, které obsahují atraktivní a prémiové televizní kanály.
„Kampaní jsme oslovili mnoho zájemců a do rodiny Telly získali nové zákazníky, kteří mají k dispozici ty nejlepší sportovní kanály, známé a oblíbené dokumentárníči filmové programy z naší nabídky. Kampaň byla velice úspěšná. Původně jsme ji plánovali na jeden měsíc, nakonec ji necháme běžet až do konce prázdnin,“ říká Jan Schöppel, marketingový manažer Telly.
Doporučujeme: Na návštěvě v CNN Prima News: prohlídka studia, režie a zázemí
Sleva 30 % se týká nových zákazníků, kteří si objednají balíček Telly Střední nebo Telly Velký. Operátor garantuje slevu na celé 2 roky a platí jak pro internetovou, tak pro satelitní televizi Telly.
Balíček Telly Střední u internetové televize obsahuje celkem 107 programů, 59 v HD a se slevou 30 % si jej nový zákazník nyní pořídí za 280 Kč, když standardní cena je 400 korun. Programový balíček Telly Velký s 129 programy, 76 v HD mohou mít nyní zákazníci za 420 Kč měsíčně namísto standardní ceny 600 Kč. Za garantované období dvou let může klient ušetřit 2880 Kč resp. 4320 Kč podle zvoleného balíčku. Stejná sleva a stejná úspora platí i pro satelitní Telly. Akce s prémiovou slevou končí 31. 8. 2020.
K nejsledovanějším pořadům v nabídce balíčků Střední a Velký patří sportovní stanice Eurosport, Premier Sport a DIGI Sport, filmové programy Cinemax, CS film, FilmBox, dokumentární Discovery, Animal Planet, Travel Channel, lifestylové Fine Living Network, Food Network nebo dětská stanice Nickelodeon.
Kampaň byla velice úspěšná. Původně jsme ji plánovali na jeden měsíc, nakonec ji necháme běžet až do konce prázdnin, říká marketingový manažer společnosti Telly.