Telly ve vánoční kampani nabízí na tři měsíce největší balíček za cenu nejlevnějšího
Televizní operátor Telly od 15. listopadu spouští svou vánoční kampaň. Stejně jako loni i letos nabídne na první tři měsíce největší balíček s více než 120televizními programy za 250 Kč/měsíc k libovolnému předplatnému. A navíc k tomu přidává vánoční dárek.
Telly svou vánoční kampaň uvádí sloganem „tradiční vánoční podívaná raz dva“. Mnoho českých rodin má na vánoční svátky rituál – již poněkolikáté sledují filmy, které znají nazpaměť, ale přesto si je ani letos nenechají ujít.
Vánoční nabídka pro nové zákazníky po dobu prvních tří měsíců nabízí balíček Velký za cenu nejlevnějšího Malého balíčku. Balíček Velký, který zahrnuje více než 120 televizních kanálů (73 v HD kvalitě) a běžně stojí 650 korun, je tak k dispozici za pouhých 250 korun. Navíc každý zákazník dostane coby vánoční dárek deskovou hru, pouze za cenu poštovného.
Speciální deskovou hru nazvanou Dobře naladěná deskovka vyvinula pro Telly společnost MIDU games. Vědomostně-dovednostní hra je určena pro 2-6 hráčů a její součástí je rovněž dětská varianta pro nejmenší hráče. Novinkou letošního roku je pak rozšíření o další hrací kartičky.
Samotná mediální kampaň, o jejíž vizuální podobu se postarala agentura Grizzlink, běží rovněž od 15. listopadu a trvat bude do konce roku. Poběží v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„Zvýhodněné předplatné pro první tři měsíce je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbené. To je důvod, proč jsme k němu nasměrovali rovněž naši letošní vánoční kampaň, ke které přidáváme i nový přídavek pro naši deskovou hru,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Soutěž: Operátor Telly spustil soutěž k titulovému zápasu Jiřího Procházky
Další informace: Služba Telly nedávno aktualizovala aplikace pro set-top-boxy, Android TV a LG