Skupina Prima a její zastupitelství Media Club zaznamenalo v říjnu o 80 procent více kampaní v HbbTV
Nyní Prima zviditelňuje komerční aplikace, které umožňují reklamním klientům efektivně zasáhnout další část televizního publika. Tyto aplikace mohou být vhodným doplňkem k tradiční televizní reklamě. Zájem klientů je významný, zastupitelství Media Club nyní oznámilo, že v říjnu zaznamenalo meziročně 80 procent více kampaní v HbbTV.
O tom, jak televizní skupina Prima pracuje s hybridní televizní platformou, mluvila na konferenci v Praze její produktová manažerka Kateřina Srbová. V tiskové zprávě k zvýšenému počtu kampaní zároveň upřesnila, jakým způsobem Prima edukuje své klienty k využití plného potenciálu HbbTV.
„Osvědčilo se nám pravidelné pořádání neformálních akcí, tzv. Media Club BIZ BRUNCHŮ, kde klientům názorně ukazujeme možnosti zapojení HbbTV do jejich kampaní. Na vlastní oči vidí, jak vše funguje, mohou si promluvit s výrobci aplikací o tom, jak se taková aplikace sestavuje a co by měla splňovat. Mohou také načerpat inspiraci, jak si lze takovou aplikaci připravit pomocí zdarma poskytovaných nástrojů. Každá z těchto tematických snídaní vzbuzuje u klientů pozitivní ohlasy, a díky tomu registrujeme poptávky nových kampaní, z čehož máme pochopitelně velkou radost,“ říká Kateřina Srbová, produktový manažer HbbTV skupiny Prima.
Kromě výrazného růstu kampaní plánovaných formou Max Reach, což je doručení inkrementálního zásahu k TV kampani, si klienti Media Clubu oblíbili využívání nestandardních formátů. Netradiční formáty využily například společnosti Mercedes-Benz a ČSOB.
Dalším faktorem, který stojí za významným meziročním růstem kampaní Media Clubu, je spuštění obnovené aplikace Prima Nákupy, která je dostupná také na webu. Právě tuto aplikaci prezentovala paní Srbová nejen na konferenci HbbTV Symposium, ale i na nedávné konferenci Innovation Day.
„Na rozvoj tohoto obchodního modelu budeme klást v příštím roce velký důraz, vidíme zde potenciál a máme jasnou vizi, kam se chceme s Prima Nákupy dostat,“ dodává Petr Hatlapatka, ředitel online divize Media Clubu.
Zajímavost: Evropský divák má větší nadšení pro placenou televizi než ten americký