Reklamní balíček Netflixu bude v nabídce od listopadu, ovšem nikoliv v ČR
Zájem o reklamní prostor je mezi potenciálními klienty velmi vysoký. Podle britských médií má Netflix svůj prostor prakticky vyprodaný. Klíčové ovšem bude, kolik nových předplatitelů získá v blízké budoucnosti vzhledem k tomu, že sleva oproti dosavadnímu nejlevnějšímu balíčku činí v průměru pouhé 2 dolary, resp. 2 eura bez daně.
Za nižší cenu bude mít divák přístup k stále ještě velmi bohaté videotéce Netflixu, ovšem bude muset přetrpět přibližně pět minut reklam v každé hodině. Jedinou pozitivní změnou bude zavedení HD ready rozlišení i do nejlevnějších balíčků. Doposud měli diváci základního balíčku k dispozici jen SD rozlišení.
Zavedení nejlevnějšího balíčku proběhne ve 12 zemích. V rámci Evropské unie se bude týkat pouze Německa, Francie, Španělska a Itálie. Čeští diváci si na zlevněný balíček budou muset počkat, zřejmě do poloviny příštího roku.
Za nižší cenu bude mít divák přístup k stále ještě velmi bohaté videotéce Netflixu, ovšem bude muset přetrpět přibližně pět minut reklam v každé hodině. Jedinou pozitivní změnou bude zavedení HD ready rozlišení i do nejlevnějších balíčků.