Tři čtvrtiny Američanů si platí alespoň jednu streamingovou službu
Na druhou stranu, vybraní respondenti už vnímají i určitou přesycenost na trhu streamingových služeb. Téměř polovina dotazovaných zastává názor, že na trhu je až příliš mnoho streamingových poskytovatelů. Diváci tak mají problém se zorientovat, které tituly mají kde hledat.
Zatím se tento problém daří obcházet tím, že většina poskytovatelů streamingu funguje na tzv. „freemium modelu“, tedy že divák nemusí platit plnou cenu předplatného, pokud je ochoten sledovat i určité množství reklamy. Streamingové služby Netflix a Disney+ se však zatím reklamnímu modelu vyhýbají. Jejich konkurenti Paramount+, Peacock a HBO Max už mají k dispozici i levnější předplatné s reklamou. Peacock lze dokonce díky reklamě sledovat zdarma.
Řada domácností si platí několik streamingových služeb. Respondenti však vnímají i přesycenost trhu – téměř polovina dotazovaných zastává názor, že na trhu je až příliš mnoho streamingových poskytovatelů.