Poznámka: Skylink 7 se může zbavit nálepky promo kanálu
Skylink si zaslouží kladné body za snahu se odlišit od konkurence. Zatímco O2 TV a Telly sází na exkluzivní obsah v podobě sportu, Skylink jde jinou cestou a přináší jinde neuvedenou dramatickou tvorbu z produkce studií spjatých s nadnárodní skupinou Canal+. Skylink opatrně představuje tuto značku divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.
Související článek: Program Skylink 7 chystá novou grafiku. Od března rozšíří původní vysílání
Ovšem je zvláštní, že tu atraktivnější tvorbu si nechává pro uvedení na kanále Skylink 7, který dlouhodobě funguje jako „ochutnávkový“ program. Skylink se u druhého výročí spuštění tohoto programu pokouší o určitý refresh, ovšem je otázkou, zda si jeho klienti tuto změnu vůbec uvědomí. Osobně se domnívám, že velká část klientů Skylinku nemá důvod pravidelně přepínat na program Skylink 7, jelikož většinou tam je k vidění obsah, který najdou na jiných programech v nabídce operátora. Mnohem jednodušší je pustit si vlastní tvorbu Canal+ na vyžádání v aplikaci Skylink LIVE TV.
Ovšem vraťme se k zaměření programu Skylink 7. Operátor zatím uvádí veškerou exkluzivní tvorbu právě na tomto programu. Avšak do budoucna by bylo vhodné, kdyby operátor vyčlenil pro atraktivnější tvorbu samostatný kanál. Kvalitní seriály by si jistě zasloužily uvedení pod atraktivnější značkou Canal+. Když lze tímto způsobem „propagovat“ dům a zahradu, jistě se najde zajímavější označení i pro vlastní dramatickou tvorbu.
Kanál Skylink 7 by se tak postupně mohl vrátit ke svému původnímu zaměření a přinášet znovu výhradně průřez nabídkou stanic z vyšších balíčků – a právě zde by se určitě našlo místo i k propagaci kanálu vlastní tvorby.
Nicméně, momentálně jsme ve fázi, kdy se Skylink 7 pokusí nabídnout víc než jen převzatý obsah jiných vysílatelů. A zcela jistě přispěje ke zlepšení celkové obsahové nabídky vedoucího satelitního operátora na českém a slovenském trhu.
Skylink opatrně představuje značku Canal+ divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.