Služba Telly se dohodla na prodloužení smlouvy na programy Discovery, Eurosport a další
Operátor Telly letos v červnu realizoval kampaň s názvem „Kanály, o které nechcete přijít“, která zahrnovala akci na programy z portfolia Discovery Communications. Klienti mají nyní jistotu, že o tyto programy skutečně nepřijdou.
TIP: Operátor Telly s novou aplikací pro chytré televizory LGTelevizní operátor Telly se domluvil se skupinou Discovery na prodloužení vysílání kanálů z jejího portfolia. Původní distribuční smlouva měla vypršet ke konci roku, a operátor začátkem prosince v tomto duchu informoval své zákazníky s tím, že měl zájem na pokračování vysílání kanálů z portfolia skupiny Discovery Communications. Služba Telly tak může svým klientům i nadále nabízet poměrně široké portfolio programů Discovery, kam patří nejen Eurospory ale i stanice někdejší skupiny Scripps.
Dohoda se týká dokumentárních kanálů Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, ID a lifestylových programů DTX, TLC, Travel Channel nebo Food Network. Operátor má ve své nabídce i program Fine Living, ten však skončí ke dni 31.12.2020 z důvodu rozhodnutí skupiny Discovery. Ta by měla v příštím roce uvést na český a slovenský trh náhradu v podobě HGTV, což je anglická zkratka pro „televizi dům a zahrada“.
Vladimír Rusnák, Telly: „Skupinu Discovery vnímáme jako distributora vysoce kvalitního obsahu. Osobně mě velmi těší, že jsme nalezli shodu a domluvili jsme se na prodloužení naší spolupráce.“
Telly pochopitelně zachová i oblíbené sportovní kanály Eurosport 1 a Eurosport 2, které patří k tomu nejlepšímu z portfolia Discovery. Tato skupina na programech Eurosport přenáší Olympijské hry, a přenosy následně sublicencuje národním televizím v evropských státech. Na Eurosportech se však objeví největší porce obsahu z letních a následně i zimních her. Mezi další highlighty příštího roku na Eurosportech patří tenisové přenosy ATP, včetně všech Grand Slamů, cyklistické závody Tour de France, Girod‘Italia a Vuelta a řada dalších sportovních akcí.
„Skupinu Discovery vnímáme jako distributora vysoce kvalitního obsahu. Osobně mě velmi těší, že jsme nalezli shodu a domluvili jsme se na prodloužení naší spolupráce.“ říká Vladimír Rusnák, ředitel pro strategii Telly.
Operátor Telly letos v červnu realizoval kampaň s názvem „Kanály, o které nechcete přijít“, která zahrnovala akci na programy z portfolia Discovery Communications. Klienti mají nyní jistotu, že o tyto programy skutečně nepřijdou.
Doporučená názorová analýza: Operátoři se budou muset rozhodnout, zda chtějí programy od Discovery za současných podmínek