Služba HBO MAX za první měsíc přilákala 4 miliony klientů navzdory vyšší ceně
Pokud bychom sečetli počty všech předplatitelů streamingových služeb HBO, které tato skupina obsluhuje, mohlo by se HBO pochválit už nyní počtem necelých 35 milionů abonentů. Dále je potřeba vzít v úvahu předplatitele lineárních prémiových stanic pod značkou HBO. Díky tomu má nová služba potenciálně obrovské publikum a může časem atakovat TOP 3 placených streamingových služeb na americkém trhu.
Psali jsme: Trend v USA – třetina klientů kabelové televize přešla k on-line službám
HBO MAX kombinuje obsah ze všech produkčních zdrojů, kterými disponuje mateřská skupina AT&T. Abonenti tak mohou vybírat z poměrně obří knihovny studia Warner Bros., dále z nabídky pořadů a filmů od značek TBS, TNT a TCM, a samozřejmě obsah z kanálů HBO včetně sledování lineárního vysílání zmíněných programů. HBO MAX plánuje do vlastní tvorby investovat v nejbližších letech miliardy dolarů, aby byla služba konkurenceschopná vůči Netflixu, Amazon Prime a dalším hráčům na stále více framentovaném trhu SVOD, tedy placeného videa na vyžádání.
Zajímavý v případě HBO MAX je i fakt, že tato služba přilákala 4 miliony abonentů navzdory své vyšší ceně. Měsíční předplatné za jednoho uživatele vyjde na necelých 15 dolarů měsíčně. Konkurenční Netflix je o dva dolary levnější a Disney+ lze pořídit ještě výrazně levněji, za necelých 6 dolarů měsíčně.
Další informace: Nová videoslužba HBO Max nespoléhá jen na algoritmy. Filmy a seriály doporučují skuteční lidé