TV JOJ má novou grafiku, podívejte se na galerii
TV JOJ přináší nový vizuál po pěti letech. Nová grafika výrazně pracuje s motivem spirály, která se objevuje v mnoha předělech jako součást vyobrazených předmětů. Většina úprav vizuálu v minulosti byla spojená i s mírnou úpravou loga. JOJ několik let zasazovala svou spirálu i do čtverce, před pěti lety od tohoto způsobu upustila. Nově se spirála barevně mění, aby ladila s pozadím.
„Při tvorbě televizní grafiky se snažíme držet krok s nejnovějšími grafickými trendy a zohledňujeme současné estetické vnímání diváka. Myslím, že se nám to vždy dařilo, i proto diváci vnímají náš vizuál jako moderní a dynamický. Vytvořili jsme současnou, funkční a přitom nenásilnou staniční grafiku,“ uvedl k novém vizuálu šéf kreativy Ondrej Garan Hutník.
Jednotlivé předěly můžete vidět a hodnotit v obrázkové galerii, kterou jsme pro vás na webu TVKOMPAS.cz připravili. Jednotlivé ukázky pochází z webu TV Joj, kde vyšel podrobný článek i s grafikou.
Klikněte pro zobrazení celé fotogalerie: Nový vizuál slovenské TV JOJ, květen 2020
Doporučená recenze: CNN Prima News má za sebou tři týdny vysílání. Působí dobrým dojmem
Fakta o TV JOJ
- Začátek vysílání: 25.3.2000 pod značkou TV Global
- Uvedení značky TV JOJ: 2.3.2002
- Televize původně patřila do portfolia českých finančníků vlastnících TV Nova
- Po osamostatnění od Novy přešla TV Joj postupně do rukou finanční skupiny J&T
- Přízeň diváků si získala bulvárnějším pojetím zpravodajství a vysílání
- Ve vysílání byl kdysi výrazně zastoupen žánr scripted reality nebo docu-soap
- JOJ si získala dobré jméno u diváků i díky pozitivně hodnocené původní seriálové produkci