Česká DIGI TV zavádí novou značku Telly, služby nabídne bez vázanosti s řadou inovací
Změna názvu z DIGI TV na Telly je podle zástupců společnosti vyvrcholením několikaleté snahy o modernizaci platformy, jež poskytuje televizní signál jak prostřednictvím satelitu, tak přes internet. Přípravy na změnu obchodní značky vyvrcholily v roce 2019, kdy došlo k významným inovacím především v oblasti aplikací, jež usnadňují příjem televize přes internet. Byly spuštěny aplikace pro chytré televizory Samsung a televizory, jež využívají operační systém Android, tedy především Sony, Philips či TCL. Zároveň DIGI spustila nové aplikace pro mobilní zařízení využívající operační systémy iOS a Android, aplikaci pro Apple TV a modernizovala též uživatelské rozhraní pro sledování televize na počítačích a mobilních zařízeních.
Vedle toho se průběžně rozšiřovala nabídka stanic v HD rozlišení až na současných 69 u internetové služby a 41 programů v HD pro satelitní televizi. Pro nové zákazníky má Telly nachystanou uživatelsky a cenově příznivou nabídku. Pro stávající zákazníky se nic nemění, pokud se sami nerozhodnou pro novou Telly nabídku.
Všechny zákaznické smlouvy budou bez závazků a bez sankcí za předčasné zrušení smlouvy. Za každých dvanáct měsíců setrvání u služby získají zákazníci odměny dle vlastního výběru.
Výrazně jednodušší struktura programových balíčků
Jednoduchá a přehledná bude od 1. dubna nabídka pro všechny zákazníky. Bude rozdělena do tří balíčků označených Malý, Střední a Velký. Posledně jmenovaný bude zahrnovat kompletní nabídku Telly kromě 3 programů HBO, jež si budou moci zákazníci dokoupit ke kterémukoliv balíčku. Samostatný zůstane též balíček Sport, který odpovídá dnešnímu balíčku Sport Plus, s nabídkou elitních fotbalových soutěží od Premier League přes LaLigu, Bundesligu až po Serii A. Balíček Sport si od začátku letošního roku mohou výhodně pořizovat zákazníci také krátkodobě: na 1, 3 nebo 7 dní.
Novinkou je, že Telly zruší vázanost smluv a zavede věrnostní program. Všechny smlouvy tedy budou bez závazků a bez sankcí za předčasné zrušení smlouvy. Za každých dvanáct měsíců setrvání u služby získají zákazníci atraktivní odměny dle vlastního výběru.
„Investice do technologií a rozvoje služby byly skutečně masivní, za pět let od roku 2015, co LAMA ENERGY GROUP do původní DIGI TV vstoupila, dosáhly více než 250 milionů korun. V porovnání se zastaralou satelitní platformou, kterou jsme od původního vlastníka převzali, dnes provozujeme zcela jinou službu. Proto jsme začali vážně uvažovat o změně obchodní značky, která by tuto proměnu symbolizovala. Tak vznikla Telly,“ uvedl Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti DIGI CZ.
Nové logo a vizuální styl Telly vzešly z dílny grafického studia Najbrt, jež dlouhodobě spolupracuje například s karlovarským filmovým festivalem, je též autorem vizuálního stylu sítě restaurací Ambiente. Navržené logo je minimalistické a graficky čisté. Tvůrcem marketingové kampaně k představení nové značky, která se zaměří na televizi, outdoor a on-line prostředí, je agentura Grizzlink.
Programová nabídka bude rozdělena do tří balíčků označených Malý, Střední a Velký. Posledně jmenovaný bude zahrnovat kompletní nabídku Telly kromě 3 programů HBO, jež si budou moci zákazníci dokoupit ke kterémukoliv balíčku. Samostatný zůstane též balíček Sport.