Účast Slavie Praha v Lize mistrů přináší ovoce pro O2 TV
Za nadprůměrnou sledovanost vděčí operátor nejen kvalitě samotné soutěže a účasti českého šampiona. Růst podporuje i atraktivní marketingovou akcí, která umožňuje všem novým zájemcům sledovat sportovní programy O2 TV zdarma až do 22. října.
V úterý večer během utkání Interu Milán a Slavie Praha sledovalo O2 TV 411 tisíc diváků. Další příležitostí k pokoření rekordu může být nedělní ligové derby mezi Spartou a Slavii. Je však nepravděpodobné, že by domácí ligový duel předčil ve sledovanosti atraktivní zápas českého týmu v základní skupině Ligy mistrů.
„Počet našich diváků vzrostl meziročně o bezmála 40 procent, protože dlouhodobě investujeme do špičkového obsahu a zákazníci tak dnes v O2 TV najdou ty nejlepší sportovní soutěže. Rekordní sledovanosti nyní přispívá i možnost sledovat sportovní utkání a HBO zdarma. Službu O2 TV HBO a Sport Pack si mohou zákazníci aktivovat online na 30 dní zdarma do konce tohoto týdne – budou tak mít možnost vidět i nedělní derby mezi pražskou Spartou a Slavií,“ říká ředitelka O2 TV a digitálních služeb Dana Tomášková.
Sport v televizi: KHL ztrácí na atraktivitě, skupina SportTV se soustředí na slovenskou ligu