ČT s nejvyšším indexem důvěry podle studie AMI Digital a STEM/MARK
Publikováno 17. 6. 2019
0
Česká televize patří k nejdůvěřyhodnějším zpravodajským médiím v ČR. Vyplývá to ze studie, kterou realizovala agentura AMI Digital společně s agenturou STEM/MARK. Podle zmíněné studie vyšla ČT z nejnovějšího výzkumu zaměřujícího se na média a sociální sítě jako nejdůvěryhodnější zpravodajské médium.
Nejvyššího indexu důvěry dosáhla ČT ze čtyřiadvaceti zahrnutých médií. Kromě televizních stanic se průzkum zaměřil na největší tuzemské deníky, rádia, webové portály a sociální sítě. Novináře o tom informovala tisková mluvčí Karolína Blinková.
Česká televize by měla být nejdůvěryhodnějším tuzemským televizním vysílatelem i podle mezinárodního průzkumu Reuters Institute. Zmíněné studie mají pro televizi velký význam zejména v oblasti PR. Díky těmto výsledkům může Česká televize lépe čelit případným politickým tlakům, jelikož má k dispozici efektivní protiargumenty a může se bránit účelové kritice.
Česká televize předstihla všech třiadvacet sledovaných a umístila se na prvním místě s nejvyšším dosaženým indexem důvěry, který činí 57. Studii AMI Digital Index 2019 realizovala společnost AMI Digital společně s agenturou pro výzkum trhu STEM/MARK.