Netflix po výrazných investicích do obsahu mírně zvýší ceny na klíčových trzích
Společnost Netflix začala v některých zemích a oblastech zvyšovat cenu předplatného pro své klienty, aby mohla zhodnotit své nedávné investice do živých sportovních přenosů a dalšího nového obsahu. Netflix po počátečním váhání, kdy se úplně vyhýbal prémiovému sportovnímu obsahu, se loni rozhodl zakoupit tři velmi významné produkty. Společnost získala globální práva k přenosům a magazínům organizace WWE, odvysílala vánoční přenosy NFL a vytvořila historicky nejžádanější boxerskou exhibici Mike Tyson vs. Jake Paul.
Tyto obří investice si však vyžádaly zvýšení cen, které postupně nastane na největších a nejlukrativnějších zemích, kde platforma působí. V první fázi se zdražení dotkne klientů v USA, Kanadě, v Portugalsku a Argentině.
Na domovském americkém trhu by se cena standardního předplatného s reklamou měla přiblížit k 8 dolarům měsíčně. Standardní předplatné bez reklam vyjde na 18 dolarů měsíčně a prémiový plán se přiblíží k hranici 23 dolarů.
Netflix po počátečním váhání, kdy se úplně vyhýbal prémiovému sportovnímu obsahu, se loni rozhodl zakoupit tři velmi významné produkty. Společnost získala globální práva k přenosům a magazínům organizace WWE, odvysílala vánoční přenosy NFL a vytvořila historicky nejžádanější boxerskou exhibici Mike Tyson vs. Jake Paul.