Comcast mění strategii, hodlá rozvíjet celoplošnou televizi NBC a streamingovou platformu Peacock
Comcast hodlá vyčlenit své kabelové televizní programy pod samostatnou firmu s možností jejich budoucího prodeje. Skupina si však ponechá lifestylovou stanici Bravo zaměřenou na scripted reality, a rovněž hodlá dále investovat do vysoce ztrátové streamingové služby Peacock.
Nově vytvořená společnost tedy bude mít ve svém portfoliu zavedené značky, které vysílají v kabelových rozvodech, na satelitu a v rámci IPTV. Televizní stanice CNBC, MSNBC, USA a další se primárně živí reklamou, ale velmi významnou příjmovou položkou jsou poplatky od pay-tv operátorů, tzv. carriage fees.
Carriage fees přináší ekonomickou jistotu pro tradiční televizní programy. Díky tomu bude nová společnost sdružující tyto zmíněné stanice mít očekávané příjmy v hodnotě přibližně 7 miliard dolarů.
Psali jsme: Diváci po amerických prezidentských volbách ztrácejí zájem o program významné zpravodajské televize