Netflix má přes 70 milionů diváků, kteří si platí balíček s reklamou
Netflix své uživatele s reklamou vykazuje jako 70 milionů „aktivních uživatelů měsíčně po celém světě“. Zástupci globálního lídra v prémiovém streamingu říkají, že více než 50 % nových registrací u Netflixu připadá na tarif s reklamami. Samozřejmě to platí jen o trzích, kde Netflix podobné balíčky nabízí.
Služba se zároveň postupně snaží proniknout i do světa sportu. Už dnes, tedy v pátek 15. listopadu, mohou abonenti sledovat návrat legendy do boxerského ringu. Mike Tyson bude i ve svých 58 letech profesionálně zápasit. Jeho soupeřem je 27letý Jake Paul. I když se někteří analytici domnívají, že jde jen o „divadlo“, tak Netflix může díky tomuto divadlu – alespoň krátkodobě – přilákat až desítky milionů nových předplatitelů.
I proto se globální lídr v prémiovém streamingu zatím nehrne do nákupu předražených dlouhodobých sportovních práv. Místo toho sází na jednorázové a krátkodobé sportovní akce, které mohou přilákat ohromný zájem médií a proměnit jej ve výrazný růst krátkodobých předplatitelů. Netflix pak může díky své ohromné obsahové knihovně velkou část těchto diváků udržet.
Související článek: Disney+ získal přes 4 miliony nových předplatitelů
Podcast: Proč Netflix, Disney+ a další zdražují? Přinášíme podcast O médiích No Signal Found