Jak lidé skutečně sledují televizi? Nielsen v Polsku stále vidí oblíbenost kabelu a satelitu na úkor streamingu
Polská pobočka výzkumné agentury Nielsen v průběhu týdne zveřejnila červencová data svého pravidelného průzkumu The Gauge o popularitě jednotlivých televizních platforem v Polsku. Ukazuje se, že placená televize přes kabel a přes satelit je v praxi u našich severních sousedů stále výrazně populárnější než on-line streaming. Vyplývá to z podílu odsledovaných minut.
Kabelová televize je nejvíce sledovanou platformou s podílem 32,6 procent. Satelitní televize má jen o tři procentní body nižší podíl na úrovni 29,6. Televize přes anténu je překvapivě až na třetím místě navzdory své výrazné penetraci v domácnostech. Podle počtu odsledovaných minut jí patří podíl na úrovni 22,8 procent.
Na ostatní platformy včetně streamingu připadá zbylých 15 procent podílu. Samotný streaming je na úrovni 8,6 procent.
Doporučená analýza: Co jsou to FAST kanály a jak fungují? Mohou být záchranou tradiční televize v streamingové éře?