Letní Olympiáda by mohla posílit zájem o sportovní streamingové služby
Prognostici přišli s teorii, že až 29 procent amerických klientů streamingových služeb si plánuje zaplatit minimálně jednu další službu právě v souvislosti s olympijskými hrami. A pokud si konkrétní domácnost už nyní platí alespoň jednu sportovní streamingovou službu, je velmi vysoká šance, že si zaplatí ještě jednu službu navíc právě kvůli Olympiádě.
Na americkém trhu je přitom k mání několik různých služeb, které se orientují na živé sportovní přenosy. Nejznámější je zřejmě služba FUBO, která nabízí svým klientům velmi žádané regionální sportovní televize. Ty mají přednost při vysílání konkrétních profesionálních sportovních klubů soutěží NBA a MLB. Jejich přenosy dostávají přednost před celostátním vysíláním na kanálech ESPN nebo FOX Sports, proto jsou regionální sportovní televize pro diváky velmi důležité.
Další velmi známou čistě sportovní platformou je DAZN, která však zatím na americkém trhu nemá tak významnou pozici jako v Evropě. Na živé sportovní přenosy se rovněž orientují platformy MAX od skupiny Warner Bros Discovery, dále Peacock od NBCUniversal/Comcast, a nakonec i Paramount+ od skupiny Paramount, která vznikla sloučením Viacomu a celostátní televizní sítě CBS.
Na americkém trhu je přitom k mání několik různých služeb, které se orientují na živé sportovní přenosy. Nejznámější je zřejmě služba FUBO, následují služby Max, Peacock a Paramount+. O sportovního diváka soupeří i platforma DAZN, která však zatím na americkém trhu nemá tak významnou pozici jako v Evropě.