Netflix potvrdil dlouhodobý růst, překročil hranici 260 milionů předplatitelů
Netflix svým růstem definitivně rozptýlil obavy analytiků a některých investorů o dopadech omezení sdílení účtů. Zákaz sdílení placeného účtu mimo domácnost nezpůsobil masový odliv klientů. Většina diváků Netflixu zůstala, a postupně se přidává další skupina lidí, kteří předtím nebyli platícími klienty, ovšem nyní si zřizují hlavní nebo doplňkové účty.
Zároveň Netflix připravuje další krok, který by mu mohl pomoci k vyšším příjmům. V průběhu letošního roku postupně ukončí poskytování nejlevnějšího balíčku bez reklam, který poskytoval na vybraných trzích. Tento balíček byl pro diváky velmi výhodný díky nízké ceně, a pohodlnému sledování bez přerušování reklamou. Netflix se však chce zaměřit i na vkládanou reklamu, a proto musí omezit poskytování svého nejvýhodnějšího balíčku, aby tak přinutil diváky přejít na jiné cenově výhodné balíčky, ovšem s reklamou.
Levný balíček bez reklam už není v nabídce Netflixu od léta loňského roku, a není možné jej objednat. Uživatelé, kteří ještě mají tento balíček aktivní, si ho budou moci ponechat minimálně do letošního léta. Očekává se, že platforma Netflix v průběhu léta zveřejní podrobnosti k migraci těchto klientů k levným balíčkům s reklamou.
Levný balíček bez reklam už není v nabídce Netflixu od léta loňského roku, a není možné jej objednat. Uživatelé, kteří ještě mají tento balíček aktivní, si ho budou moci ponechat minimálně do letošního léta.