Komentář k aktuálním výsledkům průzkumu atmedia index
Popularita placené televize u českých diváků lehce stoupá, i když ve srovnání s jinými evropskými zeměmi, je stále ještě pod průměrem. Mediální agentura atmedia zveřejnila další výsledky svého průzkumu, které jste si mohli přečíst v různých médiích. Ve věku 15 až 69 let sleduje placenou televizi nadpoloviční většina diváků. Oproti roku 2021 jde o nárůst o dva procentní body.
Roste nejen obliba placené televize ale i průměrná cena, kterou Češi za televizní služby měsíčně zaplatí. Průměrně jde o růst v jednotkách korun.
Podrobnější informace o aktuálním vývoji průzkumu atmedia index publikovala řada médií. Rád bych vám dal do pozornosti text, který vyšel na serveru iDnes.cz v sekci Mediahub, kde jsem přispěl do článku i několika svými postřehy. Touto cestou děkuji redakci za možnost se vyjádřit.