Placená televize je silná i v éře streamingu. Warner Bros Discovery hledá vyvážený model
Placené televizní platformy nabízejí divákům programové portfolio několika různých skupin, a k tomu i poměrně velkou porci atraktivních televizních programů. Za těchto okolností je tradiční placená televize dokonce atraktivnější než jakákoliv samostatná streamingová platforma.
Tyto souvislosti si uvědomuje i vedení globální skupiny Warner Bros Discovery, která je jedním z nejvýznamnějších partnerů tradičních pay-tv operátorů po celém světě. WBD celkem očekávatelně provozuje několik vlastních streamingových platforem, ovšem na rozdíl od konkurenční skupiny Disney nechce sázet vše výhradně na streaming. Právě naopak, klíčovým pilířem byznysu WBD i nadále zůstává velmi úzká spolupráce s tradičními poskytovateli placené televize. Streaming je v tomto směru velmi důležitý, ovšem zatím nedokáže výnosy z pay-tv plnohodnotně nahradit.
Klíčový manažer Warner Bros Discovery pro oblast střední a východní Evropy a další trhy Jamie Cooke nedávno na konferenci v Budapešti prohlásil, že tradiční placená televize rozhodně neklesá, ani nestagnuje (is not declining), a v některých regionech dokonce roste navzdory sílící pozici streamingu. Skupina WBD nevidí náznaky masového odlivu diváků od tradiční placené televize (cord cutting). Právě z tohoto důvodu hledá vyvážený model mezi streamingem a pokračujícím partnerství s kabelovými, satelitními a IPTV/OTT operátory.
Další informace v angličtině na webu Broadband TV News.
Warner Bros Discovery celkem očekávatelně provozuje několik vlastních streamingových platforem, ovšem na rozdíl od konkurenční skupiny Disney nechce sázet vše výhradně na streaming. Právě naopak, klíčovým pilířem byznysu WBD i nadále zůstává velmi úzká spolupráce s tradičními poskytovateli placené televize.