Služba Telly letos prodala nejvíce sportovních balíčků, pomohl ji zájem o Ligu mistrů UEFA
„Finále Ligy mistrů pro nás z hlediska objemu prodeje sportovních balíčků bylo nejúspěšnější akcí letošního roku,“ říká marketingový ředitel společnosti Telly Jan Schöppel.
Finále nejprestižnější klubové fotbalové soutěže, Ligy mistrů UEFA, které se odehrálo minulý víkend mezi týmy Manchester City a Inter Milán, mělo dle očekávání velkou sledovanost. V rámci sportovních akcí šlo o jeden z letošních vrcholů. Ze statistik televizního operátora Telly vyplývá, že zápasy fotbalové Ligy mistrů mají obecně mimořádně vysokou sledovanost.Naprostá většina diváků letos od osmifinále až po finále sledovala kompletně celé zápasy, tedy včetně předzápasového studia. Sobotní finále, odehrané v Istanbulu, mělo ze všech letošních zápasů Ligy mistrů suverénně největší sledovanost.
Sledovanost byla ve srovnání se semifinálovými zápasy vyšší o 38 procent. Finále nejprestižnější fotbalové soutěže zaznamenalo také vysoký celkový čas u obrazovky – průměr odsledovaného času u všech diváků Telly činil 2,2 hodiny. To znamená, že kromě samotného zápasu diváci sledovali před- i pozápasové studio. Pro srovnání: u čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů činil čas u obrazovky 1,7 hodiny.
„Předpokládali jsme, že finálový zápas bude mít velmi vysokou sledovanost a samozřejmě jsme na to byli připraveni. Díky našim optimalizovaným systémům jsme nezaznamenali žádný výpadek. Největší zátěž se strmým nárůstem sledovanosti o desítky procent přišla v den zápasu kolem 20:30 hodin, pár minut před zahajovacím výkopem, ale na rychlost odbavování požadavků našich diváků to vliv nemělo,“ říká marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
Finále Ligy mistrů mělo zároveň očekávatelně kladný vliv i na prodej sportovního balíčku, který si mohou diváci zakoupit kdykoliv s možností okamžité aktivace.
„Finále Ligy mistrů pro nás z hlediska objemu prodeje sportovních balíčků bylo nejúspěšnější akcí letošního roku,“ doplnil Jan Schöppel se společnosti Telly.
Naprostá většina diváků letos od osmifinále až po finále sledovala kompletně celé zápasy, tedy včetně předzápasového studia. Sobotní finále, odehrané v Istanbulu, mělo ze všech letošních zápasů Ligy mistrů suverénně největší sledovanost.