Operátoři od června prodlouží minimální dobu sledování reklamních bloků na kanálech skupiny Prima na 4 minuty
Společnosti poskytující placenou televizi přes internet by měly od 1. června 2023 navýšit dobu, po kterou nebude možné přeskočit probíhající reklamní blok ve zpětném zhlédnutí na kanálech televizní skupiny Prima. Nynější limit činí 3 minuty, od června se navýší na 4 minuty. Od loňského zavedení omezení přetáčení reklam lze reklamní bloky v archivních pořadech Primy přeskakovat v omezené míře. Divák sledující pořady z archivu nemusí zhlédnout celý reklamní blok. Někteří operátoři mu po dohodě s Primou umožňují, aby po 180 vteřinách mohl blok aktivně přeskočit. Menší část operátorů umožňuje divákům připlatit si za možnost neomezeného přeskakování reklam na programech televizní skupiny Prima.
Od 1. června se tento limit navýší na 240 vteřin. Tento krok avizoval ještě v březnu Lukáš Kubát, Business development director skupiny Prima v rozhovoru pro web Mediaguru.cz.
„Tento plán, kdy jdeme na možnost přeskakování reklam po třech minutách, což je polovina reklamní přestávky, jsme na Hospodářské komoře oznamovali operátorům v září 2021. Zde jsme také zmínili, že do budoucna plánujeme navýšení ze tří na čtyři minuty. Není důvod, proč by divák IPTV měl vidět reklamy méně než jakýkoli jiný. Na osmi minutách to chceme zatím držet. U operátorů, kteří budou mít možnost vkládané online reklamy, se limit nemění a zůstává na pěti minutách,“ řekl v březnu pan Kubát serveru Mediaguru.cz.
Od loňského zavedení omezení přetáčení reklam lze reklamní bloky v archivních pořadech Primy přeskakovat v omezené míře. Někteří operátoři po dohodě s Primou umožňují přeskočit reklamní blok již po 180 vteřinách. Menší část operátorů umožňuje divákům připlatit si za možnost neomezeného přeskakování reklam ve zpětném zhlédnutí.
Doporučený archivní text: Jak se projevilo omezení přetáčení reklam? Vyzkoušeli jsme několik TV aplikací