DIGI TV v nové kampani zdůrazňuje, že její diváci nemusí řešit přechod na DVB-T2
Přechod na DVB-T2 je pro operátory placené televize důležitou témou, jelikož mohou získat nové klienty z řad diváků využívajících anténní televizi. I to je důvod, proč DIGI TV zdůrazňuje, že jako bonus mají její zákazníci vyřešen problém s přechodem na vysílání v novém standardu. Důležitým argumentem v tomto procesu je i fakt, že komerční televize Nova s Primou budou i v DVB-T2 vysílat pouze v nižším rozlišení, zatímco klienti placených platforem mají k dispozici Full HD rozlišení.
„Našich zákazníků, ať už satelitní DIGI TV či televize přes internet, se přechod na nový vysílací standard nijak nedotkne. Naproti tomu u klasické televize přes anténu si lidé většinou budou muset pořídit buď set-top box, nebo nový televizor. A pak zjistí, že sice mají moderní přístroj, ale například Novu a Primu stejně budou nadále přijímat v nižším rozlišení. U DIGI TV mohou naproti tomu sledovat v HD kvalitě více než padesát televizních kanálů včetně všech stanic Novy a Primy,“ říká Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb DIGI TV.
Přechod na DVB-T2 je pro operátory placené televize důležitou témou, jelikož mohou získat nové klienty z řad diváků využívajících anténní televizi. Důležitým faktem je, že komerční televize Nova s Primou budou i v DVB-T2 vysílat pouze v nižším rozlišení, zatímco klienti placených platforem mají k dispozici Full HD rozlišení.
Kromě bonusu elegantního přechodu na DVB-T2 si mohou noví zákazníci DIGI TV vybrat jeden ze tří zmíněných dárků. Satelitní zákazníci si k tomu, aby si mohli vybrat tablet Lenovo ke sledování televize, potřebují dokoupit mobilní službu DIGI2GO. V případě nabídky Zima zadarmo mohou sledovat první tři měsíce kompletní nabídku DIGI TV zcela zdarma. Třetí dárek je určen primárně pro sportovní fanoušky. Ti mohou půl roku zcela zadarmo sledovat sportovní kanály DIGI Sport s těmi nejlepšími evropskými fotbalovými ligami.
„Pro kampaň jsme se rozhodli využít téměř výhradně digitálních kanálů. Využíváme především výkonnostních PPC reklam v kombinaci s cílenými displejovými plochami. Velký důraz nově klademe i na kampaně na sociálních sítích, především na Facebooku, Instagramu, YouTube. Kampaň jsme okořenili i ne zcela tradičními formáty cílené HbbTV reklamy a interaktivními bannery pro chytré telefony. Aktuální výsledky ukazují, že se sázka na digitální typy reklam vyplatila. Věříme, že v prosinci bude kampaň ještě gradovat,“ doplňuje Iveta Šlapalová.
K tématu: Workshop satelitářů přinesl bohatou polemiku i překvapivé prohlášení šéfa Skylinku