Telly spouští jarní kampaň, na první tři měsíce nabízí největší balíček jen za 250 korun
Televizní operátor Telly spouští inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného loni, nově se sloganem „Dopřejte si televizní požitek s Telly“. Cíl komunikace je stejný jako loni na podzim, tedy zvýšení povědomí o značce Telly coby kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům.
Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe. Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„Tradiční součástí našich reklamních kampaní je akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce. Vzhledem k tomu, že tato sleva je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbená, přistoupili jsme k této nabídce i v rámci naší aktuální jarní akce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.
Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe. Za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě.