Skupina Prima koupila zastupitelství Impression Media
Díky této akvizici se portfolio skupiny Prima rozšíří o programatické plánování, tvorbu webů a webovou analytiku, marketing na sociálních sítích, PR komunikaci, produkci nebo brand employment. Součástí dealu je i několik webů, které skupina Impression Media vydává přímo nebo zprostředkovaně. Jedná se o weby Femina.cz, Autoweb.cz, Magazinzahrada.cz, Living.cz, které se nově začlení do online redakce skupiny Prima.
Společnost Impression Media dlouhodobě patřila do portfolia skupiny Media Bohemia, která je jedním z největších hráčů na rozhlasovém trhu. Nyní se tato skupina zaměří právě na rozvoj svých rádiových značek a souvisejících produktů.
„Mediální skupina Media Bohemia optimalizuje portfolio svých produktů a bude se v nadcházejícím období maximálně soustředit na rozvoj klíčových značek, jako je Rádio Blaník, Hitrádio, Fajn rádio a Rock rádio, a digitální aktivity s nimi související,“ říká k akvizici Miroslav Hrnko, generální ředitel mediální skupiny Media Bohemia.
„Jedná se o strategický krok skupiny Prima. Naše obchodní zastupitelství Media Club je jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy. Díky akvizici Impression Media významně posilujeme v online reklamě a zařadíme se mezi přední hráče na českém trhu. Díky bohatému portfoliu webů dokážeme klientům nabídnout přesné cílení kampaní na vybraný segment,“ uvádí Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.
Společnost Impression Media se nově zařadí pod obchodní zastupitelství Media Club a bude nadále svým klientům zprostředkovávat stejné služby jako doposud. Jednatelem společnosti zůstává Roman Stolejda, kterého ve funkci doplní Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu. V rámci akvizice se počítá i s přestěhováním 40členného týmu na adresu skupiny Prima.
„Rádi bychom menším klientům, kteří nemají svou vlastní mediální agenturu, nabídli full service, včetně mediálního plánování a realizace kampaní. Proto využijeme bohatých zkušeností Petra Miláčka a plánujeme posílit tuto oblast,“ dodává Vladimír Pořízek.
Psali jsme: Dokumentární kanál Prima ZOOM slaví 10. narozeniny a spouští novou kampaň