Glosa: SkyShowtime už funguje, nabízí „celoživotní poloviční cenu“
Nabídka celoživotní poloviční ceny předplatného může být velmi zajímavá, ale pouze za předpokladu, že by ji divák měl garantovanou na své jméno bez ohledu na to kolikrát službu zruší a obnoví. Poloviční cena zní na první pohled velmi zajímavě, ovšem při dnešním fragmentovaném trhu streamingových služeb je mnohem cennější hodnotou flexibilita předplatného.
Podrobnější pohled na nabídku: Startuje nová služba SkyShowtime. Osloví nejen angličtinářeStreamingová platforma SkyShowtime oficiálně vstoupila na český, slovenský a další evropské trhy. Jak jsme psali v podrobné analýze, nyní už tato služba působí v celkem 20 zemích, kde není k dispozici některá z jejich partnerských platforem. Díky tomu SkyShowtime přináší obsah z několika různých streamingových platforem od skupin SKY, NBC Universal, Paramount /kombinace Viacom a CBS/, významných hollywoodských studií Paramount Pictures, Universal Pictures, Dreamworks a v neposlední řadě i knihovnu významné americké prémiové značky Showtime.
Nabídka celoživotní poloviční ceny je pochopitelně součástí pozitivního PR při spuštění služby. Tuto cenu může uživatel samozřejmě využívat za předpokladu, že své předplatné „nikdy nezruší“. Pokud by totiž službu jednou odhlásil, o slevu by pochopitelně přišel, což je uvedeno v podrobných podmínkách služby. A každý divák má nárok na slevu pouze jednou.
Ano, poloviční cena zní na první pohled velmi zajímavě, ovšem při dnešním fragmentovaném trhu streamingových služeb je mnohem cennější hodnotou flexibilita předplatného. Divák se bude muset stále častěji rozhodovat mezi několika streamingovými službami. Každá z nich nabídne jiný exkluzivní obsah, každá bude něčím výjimečná. Je však nepravděpodobné, že by průměrný divák platil vše najednou.
S přibývajícím počtem různých streamingových služeb se tak zřejmě dočkáme toho, že jeden měsíc si bude část diváků platit například právě SkyShowtime, další měsíc třeba HBO Max, případně kombinovat dvě různé služby vedle sebe. Kdo má zájem o lokální produkci, měl by mít VOYO a službu prima+. A kdo chce být „in“ v oblasti komerčně nejzajímavějšího globálního obsahu, neměl by vynechat Netflix společně s Disney+.
Jak vidíme, nabídka streamingových služeb je skutečně bohatá i na českém a slovenském trhu. Divák je svobodný v tom, co si vybere, a na jak dlouho.
Nabídka celoživotní poloviční ceny předplatného může být velmi zajímavá, ale pouze za předpokladu, že by ji divák měl garantovanou na své jméno bez ohledu na to kolikrát službu zruší a obnoví.
Nabídka streamingových služeb je skutečně bohatá i na českém a slovenském trhu. Divák je svobodný v tom, co si vybere, a na jak dlouho. Zároveň však platí, že divák se bude muset stále častěji rozhodovat mezi několika streamingovými službami. Každá z nich nabídne jiný exkluzivní obsah, každá bude něčím výjimečná.