Operátor Telly láká na finále NFL. Super Bowl se bude hrát už tuto neděli
Předzápasové studio začne na kanálu Premier Sport 2 v neděli 12. února v 23:40 hodin, přímý přenos samotného utkání pak začíná 30 minut po půlnoci v noci na pondělí s plánovaným koncem kolem páté hodiny ranní.
Český přímý přenos bude komentovat expert na NFL Jan Štiegler, který je bývalým hráčem klubu Prague Black Panthers. Spolukomentátorem bude Ladislav Fabo. Společně s nimi budou ve studiu také hosté Ondřej Horák, Martin Hamza a Jan Dundáček. Zajimavostí je, že Jan Dundáček se bude věnovat rozborům s elektronickou tužkou.
Loňský Super Bowl se stal nejsledovanějším pořadem v historii americké televize – finálový zápas si pustilo 111,5 milionu diváků. Jak upřesnil šéf marketingu služby Telly Jan Schöppel, sledovanost finálového zápasu má stoupající tendenci i v České republice. Zájem diváků je srovnatelný s prémiovými fotbalovými přenosy.
„Super Bowl je celosvětový fenomén, který i přes noční vysílací čas láká stále více českých diváků. Zájem samozřejmě není tak velký jako u finálových zápasů v hokeji či fotbale, ale je podobný jako u některých atraktivních zápasů fotbalové Ligy mistrů,“ říká šéf marketingu televize Telly Jan Schöppel.
Poprvé se Super Bowl odehrál mezi týmy Green Bay Packers a Kansas City Chiefs 15. ledna 1967 na stadionu v Los Angeles. Super Bowl se pravidelně umísťuje mezi nejsledovanějšími pořady ve Spojených státech, sledovanost od roku 1972 neklesla pod 50 milionů diváků. Vzhledem k obrovské hodnotě celé akce se o vysílání dělí čtyři celostátní televizní sítě v USA. Každá televizní společnost má právo odvysílat Super Bowl exkluzivně jednou za čtyři roky.
Na českém trhu vysílá přenosy Super Bowlu exkluzivní držitel práv, prémiový sportovní kanál Premier Sport 2. Ten mají k dispozici výhradně klienti operátorů Telly, T-Mobile TV a O2 TV. Společnost O2 tento přenos vysílá i na programech O2 TV Sport. Na projektu Premier Sport dále participují slovenští operátoři Slovak Telekom a Orange.
Loňský Super Bowl se stal nejsledovanějším pořadem v historii americké televize – finálový zápas si pustilo 111,5 milionu diváků. Jak upřesnil šéf marketingu služby Telly Jan Schöppel, sledovanost finálového zápasu má stoupající tendenci i v České republice. Zájem diváků je srovnatelný s prémiovými fotbalovými přenosy.