Stížnosti na placenou televizi v Británii. Největším „otloukánkem“ je Virgin Media
Britský mediální regulátor Ofcom je velmi aktivní v evidenci stížností na provozovatele placené televize, mobilní operátory a další poskytovatele telekomunikačních služeb. Díky přehledné statistice přepočtené na 100 tisíc obyvatel lze vyčíst, jak si který operátor vede v otázce spokojenosti svých zákazníků. Největším smolařem je v tomto směru značka Virgin Media, která má v oblasti placené televize až 9krát více stížností na své služby než premiant trhu, skupina SKY UK.
Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.
Mezi pay-tv operátory má nejlepší pověst u svých klientů služba SKY UK, kde regulátor eviduje pouze 1 stížnost na každých 100 000 obyvatel. Ani další hráči si nevedou špatně. Operátor Talk Talk má 3 stížnosti na 100 tisíc lidí a značka BT má na kontě 7 stížností na 100 tisíc.
Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.