Skupina Prima uvádí na trh novou streamovací videoslužbu prima+
Více než dva tisíce titulů, včetně českých koprodukčních filmů, předpremiér současných televizních pořadů, dokumentů, pořadů pro děti, živého vysílání českých kanálů skupiny Prima a exkluzivního obsahu od nejlepších českých filmařů. To je nabídka, se kterou prima+ vstupuje na trh streamovacích služeb.
„Může se zdát, že český trh se streamovacími službami je již saturovaný, ale není tomu tak. Návyky lidí se mění, již nesledují pořady jen v televizi, ale sledují je na různých zařízeních a v čase, který se jim hodí. Celosvětová pandemie covidu-19 tento trend výrazně posílila nejen ve světě, ale i u nás. Jen u našich pořadů vzrostla za posledních šest let odložená sledovanost seriálů vysílaných v prime time více než pětinásobně. Z detailních průzkumů také víme, že lidé jsou ochotni si platit více služeb najednou. Zároveň jsme se již na začátku rozhodli jít jinou cestou než naše komerční konkurence. Chceme, aby naše pořady v online byly nadále dostupné širokému publiku, proto přicházíme s možností výběru ze tří tarifů, a je jen na každém uživateli, které pořady a v jakém předstihu a kvalitě a za kolik je chce sledovat,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Vedle nové značky prima+ zavádí skupina Prima i novou značku původní tvorby pod názvem prima+ ORIGINALS. Jedná se o prémiové formáty natáčené předními českými tvůrci, které mohou diváci zhlédnout v streamingovém světě až rok před uvedením v televizi. Do rozvoje těchto formátů skupina Prima během let 2023 až 2025 výrazně investuje. Celková investice by měla převýšit jednu miliardu korun.
Pro diváky, kteří budou u startu nové streamovací platformy, vybrala tato skupina žánrově různorodou tvorbu, aby oslovila různé skupiny diváků.
Například komediální gangsterku Bodyguardi s Predragem Bjelacem a Adamem Ernestem v hlavních rolích.
Fiktivní příběh, volně inspirovaný prostředím vysoké politiky, vypráví politické drama Sedm schodů k moci s Evou Podzimkovou (dříve Josefíkovou) v hlavní roli. Autorem námětu a scénáře je publicista Josef Klíma ve spolupráci s Lenkou Hornovou.
Detektivní seriál Půlnoční zpověď s Markétou Plánkovou a Markem Lamborou v hlavních rolích odhaluje strašlivý zločin, který spojil dohromady odloučené sourozence.
Detektivní love story Zákony vlka se Stanislavem Majerem a Lindou Rybovou v hlavních rolích rozkrývá na pozadí osmi krimi případů tajuplný příběh milenců, které pojí vášeň stejně silná, jako je jejich temná minulost.
Náskok před televizním vysíláním budou mít i další vybrané pořady vlastní tvorby skupiny Prima v závislosti na programu a dostupných licencích. Uživatelé mohou sledovat exkluzivní předpremiéry seriálů ZOO, Dobré zprávy nebo zábavnou show televize Prima ze světa zvířat Šampioni, ve které nebude nouze o zábavu ani napětí.
Stejně tak nebude chybět ani vlastní tvorba skupiny Prima – současná i z let minulých. Diváci zde mohou zpětně zhlédnout například seriály Slunečná, ZOO, Vinaři, Polda, Duch, Dvojka na zabití, TEMNÝ KRAJ, Ohnivý kuře, Modrý kód, reality show Prostřeno!, LIKE HOUSE, aktuálně vysílané akviziční pořady, dokumenty a pohádky pro děti.
Tři různé tarify včetně verze zdarma s reklamou
Prima+ umožní uživatelům konzumovat obsah na základě výběru ze tří tarifů, přičemž každý z nich umožňuje až pět unikátních profilů. Základní nabídka FREE, která umožňuje přístup do videoarchivu pořadů skupiny Prima, je zdarma. Registrovaným uživatelům umožní také sledování živého vysílání všech českých stanic skupiny Prima. Vše v SD kvalitě a s reklamou.
Rozšířená nabídka LIGHT za 99 Kč měsíčně nabídne uživatelům navíc předpremiéry oblíbených Prima pořadů a seriálů až sedm dní před televizním vysíláním, více než dva tisíce českých i zahraničních titulů a také prémiový původní obsah. A to všechno v HD kvalitě, stále však s určitým objemem reklamy.
Tarif PREMIUM za 149 Kč měsíčně obsahuje kompletní nabídku ve Full HD kvalitě a zcela bez reklam.
Každý registrovaný uživatel si může vytvořit až pět rodinných personifikovaných profilů s doporučovaným obsahem na míru. Registrovat je možné rovněž až pět zařízení v domácnosti. Limitem bude sledování obsahu na třech zařízeních současně.
Kreativní kampaň
Zaváděcí část kreativní kampaně spustila Prima v úterý 24. ledna. Kampaň slibuje největší zábavu v celé galaxii. Opírá se o mimozemšťana Pýtýho a animovanou rodinu Plusákových, jejíž členové reprezentují jednotlivé segmenty budoucích uživatelů. V humorných skečích přibližují princip fungování platformy i její obsah.
Hlasy animovaným postavám propůjčili Jiří Lábus, Bára Hrzánová, Lucie Vondráčková, Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a Robin Pařík.
„Práce na kreativní kampani započaly před necelým rokem, přičemž jejímu samotnému vývoji předcházel detailní výzkum cílové skupiny a dostupných streamingových platforem. Pro realizaci kampaně a brandingu jsme oslovili špičková kreativní a grafická studia, a díky této spolupráci dnes sledujete originální kampaň, která využívá kombinaci inovativních i tradičních marketingových nástrojů, které se skupině Prima v komunikaci s divákem dlouhodobě osvědčují. Při komunikaci s uživateli platformy prima+ vsázíme na typický český humor. Pomáháme si rodinkou Plusákových, jejíž jednotliví členové dokážou pomocí vtipných rodinných zápletek spojených v krátkých skečích doporučit obsah konkrétním cílovým skupinám,“ říká Aleš Pýcha, ředitel marketingu a PR skupiny Prima.
Za kreativním konceptem stojí agentura ESPRESOO communication, branding vyvinulo studio Dynamo design.
Platforma prima+ na nové doméně primaplus.cz
Prima+ je již třetí videoplatformou skupiny Prima. První videoslužba Prima PLAY vznikla na přelomu let 2011 a 2012 spolu s rozvojem online portfolia skupiny Prima v čele s webem iPrima.cz. V roce 2017 došlo k jejímu redesignu a rebrandingu a byla zastřešena značkou iPrima.cz, na které mohou uživatelé sledovat videoarchiv až do 8. února. Poté jej naleznou právě na prima+, která má doménu www.primaplus.cz.
Na vývoji nové streamovací videoslužby se podílel interní tým skupiny Prima v čele s Josefem Benešem, ředitelem VOD služby, za technickým vývojem stojí tým ředitele vývoje online technologií Hung Nguyena.
„Jedná se o dosud největší online projekt skupiny Prima v její historii, věříme, že uživatelé ocení atraktivní design i uživatelsky přátelské, a hlavně přehledné rozhraní. Volně jsme se inspirovali u existujících videoslužeb a přinášíme to nejlepší z nich,“ uvádí Josef Beneš, ředitel nové služby prima+.
„Stávající uživatelé, kteří využívají služeb iPrima bez reklam, nemusí mít obavy, že by o své účty či služby přišli. V dalších dnech je kontaktujeme pomocí e-mailů a přineseme jim informace o nové službě i možnost přesměrování na novou videoslužbu prima+,“ dodává Beneš.
Poznámka: Zpracováno podle tiskové zprávy FTV Prima.